Een offerte aanvragen was nooit eerder zo makkelijk!

www.Bouders.com

IT & Marketing diensten

 

Charika Reda

www.reda.ma

Website herontwerp verbeterpunten

Huidige Status van mobiele weergave

De website is gedeeltelijk responsief, maar niet volledig geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Elementen zoals afbeeldingen en knoppen schalen niet goed, en sommige functionaliteiten werken niet naar behoren op kleinere schermen.

• Verbeterpunten:

Optimalisatie voor mobiel en tablet, zodat alle elementen correct schalen en goed functioneren op alle schermgroottes. Dit omvat het aanpassen van knoppen, lettergrootte, en afbeeldingen voor betere bruikbaarheid.

• Acties:

  • De mobiele bruikbaarheid is verbeterd door het implementeren van responsieve CSS en optimalisatie van alle interactieve elementen voor touchscreens.

 

Huidige Status van navigatie

De navigatiestructuur is simpel en duidelijk voor gebruikers. Belangrijke pagina’s zijn makkelijk te vinden, en het menu bevat de juiste opties.

• Verbeterpunten:

Herstructureren van menu’s en gebruikerspaden

Herstructureer de navigatie met een eenvoudig, intuïtief menu. Beperk het aantal hoofdmenu-items en maak gebruik van subcategorieën om de gebruiker door de website te leiden.

• Acties:

Verbeterde logica en structuur.

Een gestroomlijnde navigatiestructuur geïmplementeerd met duidelijke menucategorieën en verbeterde toegang tot belangrijke informatie.

 Huidige Status van Laadsnelheid en Prestaties

De website laadt langzaam, met name door zware afbeeldingen en onnodige scripts. Dit beïnvloedt de gebruikerservaring en kan leiden tot een hoger bouncepercentage.

• Verbeterpunten:

Comprimeer grote afbeeldingen, minimaliseer het gebruik van zware scripts, en implementeer caching om de laadtijd te verkorten.

• Acties:

Snellere laadtijden

Geoptimaliseerde afbeeldingen en scripts, en caching toegevoegd om de laadsnelheid significant te verbeteren.

Huidige Status van SEO-instellingen

De huidige SEO-instellingen zijn beperkt. Er is weinig aandacht besteed aan het gebruik van zoekwoorden, meta-beschrijvingen, en alt-teksten voor afbeeldingen.

• Verbeterpunten:

Verbetering van meta-data, zoekwoorden, en alt-tags

    • Verbeter de SEO door het toevoegen van relevante zoekwoorden in meta-beschrijvingen, alt-teksten voor afbeeldingen, en het optimaliseren van kopteksten (H1, H2, H3).

• Acties:

Hogere ranking in zoekmachines.

  • SEO geoptimaliseerd door het herstructureren van content en het toevoegen van geoptimaliseerde meta-tags en alt-teksten voor afbeeldingen.

 

 Huidige Status van CTAs

  • De calls-to-action op de website zijn niet duidelijk of overtuigend genoeg. Ze zijn slecht gepositioneerd en roepen de gebruiker niet voldoende op tot actie.

• Verbeterpunten:

Verbeterde zichtbaarheid en effectiviteit van knoppen zoals keuze voor appen / bellen / mailen / chatten

Keuze tussen neem contact op en offerte aanvragen knoppen

  • Creëer opvallende en duidelijke CTA-knoppen met overtuigende teksten. Plaats ze strategisch op locaties waar gebruikers de neiging hebben te converteren, zoals bovenaan de pagina of naast producten/diensten.

• Acties:

Meer conversies via telefoon / email / chat

  • Verbeterde CTA-knoppen met meer opvallende kleuren, pakkende teksten, en betere positionering voor maximale effectiviteit.

 

 Huidige Status van content

De inhoud op de website is simpel en mist een actief verhaal voor de doelgroep. Teksten zijn langdradig en missen duidelijke call-to-actions.

• Verbeterpunten:

Verbeterde leesbaarheid en inhoudsstructuur

Herschrijf de inhoud voor betere leesbaarheid en om directer de behoeften van de doelgroep aan te spreken. Maak gebruik van kortere paragrafen, duidelijke koppen, en call-to-actions.

• Acties:

Helderder en meer beknopte teksten.

Content herschreven en geoptimaliseerd voor de doelgroep, met duidelijke structuur en relevante informatie.

Huidige Status van conversieratio

  • De conversiepunten zijn niet duidelijk genoeg, en het afreken- of contactproces is te vaak benoemd en kan gebruikers afschrikken.

• Verbeterpunten:

Optimalisatie van formulieren en conversieprocessen

Instellen van Google pagina informatie

  • Optimaliseer het contact- of afrekenproces door het aantal stappen te verbeteren en duidelijke conversieroutes te creëren.

• Acties:

Verbeterde klantervaring en hogere conversies.

  • Conversieprocessen verbeterd door het vereenvoudigen van formulieren en aansluiten van actieknoppen.

 

Huidige Status van analytics en tracking

De website heeft geen (of beperkte) tracking- en analysemogelijkheden, wat het moeilijk maakt om gebruikersgedrag te monitoren.

• Verbeterpunten:

Implementatie van tracking tools in samenwerking met de website builder om content synchroon te bewerken.

  • Implementeer Google Analytics of een ander tracking-systeem om belangrijke statistieken zoals bouncepercentage en conversies bij te houden.

• Acties:

Inzicht in gebruikersgedrag analyseren en mogelijk maken om competitieve inzichten te verkrijgen.

  • Tracking-tools geïnstalleerd en statistieken ingesteld om het gedrag van bezoekers te monitoren.

 

Huidige Status van beveiliging / privacy

• Verbeterpunten:

Implementatie van beveiligingsmaatregelen uitwerken in gebruikersrollen en account functionaliteiten.

• Acties:

Verhoogde veiligheid en gebruikersvertrouwen.

Gebruikersrollen opnieuw instellen

Implementeren van 2FA en social login

 

 

Administrator en Backend functies

De website admin geniet een basis website structuur met standaard WordPress functies

• Verbeterpunten:

Instellen van CRM functies om Leads te verwerken.

Instellen van gebruikersaccounts en taken overview

• Acties:

Een Aanbod op Maat wordt gedaan voor het implementeren van functies als factureren, email templates, gebruikersaccounts en klanten accounts, agenda functies, betalingen, boekhouding etcetera.

 

 

Telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 22:00
Ook bereikbaar via de mail: info@bouders.com